20110320

Restauracja - etapy powstawania, część 2.

W PS'ie zrobiłem ramki na bazie storyboard'u.
























Wydrukowałem sobie w sporym powiększeniu kilka egzemplarzy małego kadru i rysowałem dopóki nie byłem w miarę zadowolony z efektu.
Najwyraźniej nie zauważyłem, że wyłamałem dzieciakowi rękę ze stawu.


















Podobnie z dużym kadrem.






































Malowałem jedną farbką akwarelową. Zeskanowałem i złożyłem to co zmalowałem.
Wrzuciłem teksturę (w tym przypadku tylko jedną) z odpowiednim maskowaniem.
Wstawiłem tekst, zrobiłem ramki, które wcześniej narysowałem i zeskanowałem (to samo z dymkami, na kolejnych planszach).
Na koniec pobawiłem się krzywymi w PS'ie.
I tak dalej z każdą planszą.

 



































Nie piszę w jakiej rozdzielczości skanować, CMYK czy RGB etc,
ponieważ dużo lepsi w te klocki ode mnie już to opisywali nie raz.

I to już prawie wszystko na temat Restauracji.

Żona moja ukochana oznajmiła mi, że zamierza zabrać się za animację opartą na powyższym komiksie.
Trzymam za nią kciuki i sam się zaangażuję w pracę (o ile mi na to pozwoli, hehe).
A tymczasem pozwolę sobie zaprezentować kilka klatek z animacji, którą robiła na uczelnię:
















































































































2 komentarze:

  1. w ogole nie zauwazylam wczesniej tej reki, nadal nie rzuca mi sie w oczy;) Ciekawa jestem efektow animacji:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja zauważyłem jak już było za późno :)
    Też jestem ciekaw jak wyjdzie.
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń